lørdag 26. januar 2013

Stue.......


Fortsatt god helg til deg.


13 kommentarer:

Fjordheim sa...

Er mange nydelige ting hos deg.
Et flott bilde.
Ønsker deg ei fortsatt herlig helg :)

Nostalgia sa...

Herskapelig i stuen din :-)

Ønsker deg en fortsatt fin helg
Klem, Nostalgia

Jatte sa...

Nyydelig!:)

Ha en fin kveld videre,
Klemmer♥

irene sa...

Dette var en fin blogg, nå ble jeg glad!
Klem

Ane sa...

Så vakkert du har det! Må visst legge meg til som følger :)
Klem Ane

liven sa...

Nydelig fint Mona!
Tror vi må prates på telefonen snart...lenge siden sist :)
Klem!

♥Grip Dagen♥ sa...

Titter innom for å ønske
deg en fin søndagsettermiddag.
Koselige bilder fra deg igjen.
EllakLem :)

Sommerhuset i bakken sa...

Vakkert bilde!

Ha en riktig god søndag!

Grip dagen sa...

Godkveld i stuen! Her var lenge siden jeg har vært innom, så nå var det mye å lese. Flotte blider du viser fra hytten også! Gjennomført fra A til Å.
Her i heimen slåss nå fattigmannssølv mot litt røffere pynt. Ikke lett å bli enig. Men en stor tønne av en lampe gjorde at de nusselige pyntetingene måtte vike...
Jeg kjenner at jeg trenger en liten fornying. Får så mye inspirasjon på jobb og gjennom blader. At NOE må jeg få gjøre hjemme også.
Ha en flott uke.
Klem Marit

Heidi sa...

Kjempefint. Ha en flott dag og uke.

Anne sa...

Så fint Mona !
Innom for å gi deg en klem.

Lappeline ♥ sa...

Så flott det er hos deg :)
Fin helg til deg fra meg
Klem

Tove `blogg verden sa...

Falt helt for maleriet <3 nydelig!!
klem Tove